شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان |به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان گیلان،مهندس ایمان سهیلی رئیس شورای اسلامی استان‌گیلان‌ با انتشار پیامی ضمن تسلیت سالگرد شهادت شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ یار با وفایش، آغاز هفته قوه قضاییه را به تمامی دست اندرکاران امر خطیر قضا، رییس و تمامی پرسنل شریف قوه قضاییه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آغازین روزهای تیر ماه هر سال، یادآور رخداد تلخ و جانگداز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی است.

اگرچه شهادت و فقدان آن اسطوره های تقوا و پایداری برای ملت قهرمان ایران اسلامی، بسی دشوار و غیرقابل جبران بود اما به لطف امدادهای ویژه خداوند سبحان، این اتفاق، صفوف ملت را در پیمودن راه انقلاب مستحکم تر نمود و زمینه پیروزی های درخشان درسالهای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در برهه های مختلف از جمله در دوران جنگ تحمیلی و ... را فراهم ساخت و منجر به تثبیت پایه های نظام اسلامی تا قیام حضرت صاحب الزمان(عج) و سپردن پرچم حق و عدالت به دست آن حضرت شد.

شهید ‌آیت الله بهشتی متفکری بزرگ و دوراندیش و پرورش یافته آیین وحیانی اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب درخشان عاشورای حسینی بود و بی جهت نیست که امام راحل عظیم الشان(ره) از او به عنوان خار چشم دشمنان اسلام یاد می فرمودند.

به همین مناسبت، نامگذاری آغازین روزهای تیرماه هر سال به نام هفته قوه قضاییه، اقدامی مبارک و فرصتی ارزشمند است تا ضمن تکریم از تلاشگران عرصه دادگری و دادگستری، بار دیگر به تبیین اندیشه ها و آراء جاودانه شهید ‌آیت الله بهشتی در حوزه های مختلف پرداخته شده و جامعه اسلامی با بهره بردن از افکار والای ایشان هرچه بیشتر به سمت عدالت و ریشه کن ساختن هرگونه ظلم و جوری پیش برود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام آیت الله بهشتی و شهدای هفتم تیر، فرا رسیدن هفته قوه قضاییه را به تمامی دست اندرکاران امر خطیر قضا، رییس و پرسنل شریف قوه قضاییه تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای اعتلای روزافزون ایران اسلامی و حرکت در مسیر آرمان‌های بلند امام راحل عظیم الشان(ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ازدرگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.

ایمان سهیلی

رئیس شورای اسلامی استان گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان