شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان |به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان گیلان،مهندس ایمان سهیلی رئیس شورای اسلامی استان گیلان با صدور پیامی، 14 تیر ماه روز شهرداری و دهیاری را به دست اندرکاران مدیریت شهری و روستایی استان گیلان تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 

نامگذاری چهاردهم تیرماه به عنوان روز«شهرداری و دهیاری» فرصت مناسبی است تا ضمن تقدیر از فعالیت های تلاشگرانه وخالصانه خادمان مردم در این عرصه ،  به ارزیابی عملکرد این نهادهای اجتماعی با هدف ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.

 

این دو نهاد یعنی شهرداری و دهیاری ارتباط مستقیمی با مردم دارند و در نگاهی فراتر و تاثیر گذار تر نقش سازنده‌ای در توسعه وآبادانی کشور ایفا می نمایند.وظیفه شهرداری ها و دهیاری ها این است که با برنامه ریزی و اجرای اقدامات موثر در شهرها و روستاهاو ارائه خدمات مطلوب به جامعه گام های مثبتی در جهت  برقراری عدالت ، رشد و پیشرفت شهرها و روستاها بردارند.

 اینجانب چهاردهم تیر ماه روز شهرداری و دهیاری را به تمامی مدیران و تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی که با سرلوحه قراردادن اصل خدمت رسانی به مردم،  شبانه روز برای آبادانی کشور عزیز مان تلاش می نمایند تبریک عرض می کنم  و از درگاه خداوندمتعال توفیق روزافزون همه خدمتگزاران این عرصه را آرزو مندم.

ایمان سهیلی

رئیس‌شورای اسلامی استان گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان