شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان |به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان گیلان،رئیس شورای اسلامی استان گیلان مهندس ایمان سهیلی در پیامی عید سعید غدیر خم را به تمامی ولایتمداران و عاشقان اهل بیت تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم تعالی

"الحمد ا... الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع)"

 

واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.

غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و باپیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.

غدیر تنها نام یک سرزمین نیست. یک تفکر است، نشانه و رمزى است که از تداوم خط نبوّت حکایت مى کند.در یک کلام غدیر اقیانوسی بی کران است که سراسر هستی را پوشانده است.که آن را نمی توان بخشی از تاریخ دانست، چرا که غدیر همه تاریخ است.

اینجانب  عید سعید  غدیرخم، سالروز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجدید میثاق با ولایت و امامت را صمیمانه  به عموم مسلمانان به ویژه مردم شریف ایران تبریک و تهنیت عرض نموده  و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی ‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.

ایمان سهیلی

رئیس شورای اسلامی استان گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان