شورای اسلامی استان گیلان

غفاری گفت: سرانه آرد استان گیلان نسبت به بقیه استان ها کمتر است که باید افزایش پیدا کند و شهرستان هایی نیز که سهمیه آن ها حتی کمتر از استان است نیز حداقل به ازای هر نفر ۱۲ کیلوگرم سرانه آرد، برسد.

علیرضا غفاری نماینده استان گیلان در شورای عالی استان ها:سرانه آرد استان گیلان افزایش پیدا کند

۱۴۰۱/۰۵/۱۲ ۱۲:۵۶ چاپ

شورای اسلامی استان گیلان |

علیرضا غفاری نماینده استان گیلان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به مشکل سهمیه آرد و نان در این استان، گفت: سرانه آرد استان گیلان نسبت به بقیه استان‌ها کمتر است.

وی افزود: سهمیه آرد برخی شهرستان‌های استان، حتی از سهمیه استانی نیز پایین‌تر است.

غفاری خاطرنشان کرد: قوت غالب اکثر مردم استان گیلان، برنج بوده اما اکنون با افزایش قیمت برنج، نان تبدیل به قوت غالب شده و نیاز مردم نیز افزایش پیدا کرده است و بدیهی است که سهمیه آرد هم باید افزایش پیدا کند.

عضو کمیسیون انرژی، صنعت، معدن و کشاورزی شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: گاهی مردم برای خرید سه، چهار عدد نان، چهار ساعت در صف بمانند که این وضعیت اصلاً در شأن آن‌ها نیست و دولت هم متأسفانه نگاه ویژه‌ای به این مسئله ندارد.

غفاری در پایان درخواست کرد، سرانه آرد استان گیلان افزایش پیدا کند و شهرستان‌هایی نیز که سهمیه آن‌ها حتی کمتر از استان است نیز حداقل به ازای هر نفر ۱۲ کیلوگرم سرانه آرد، برسد.

 

پایان پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان