شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان |به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان گیلان،مهندس ایمان سهیلی رئیس شورای اسلامی استان گیلان  با صدور پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله ابداً ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لاجعله الله آخر العهدمنی لزیارتکم "

محرم یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشر است . ماه عزای حسینی، ماه فداکاری و گذشت، ماه انتشار امر به معروف و نهی از منکر و ماهی است که باید از آن درسهای زندگی را آموخت و واقعیت اسلام را دریافت و با عزاداری و تکریم آن تاریخ همیشه زنده عاشورا را یاد آور شد.

بدون شک این وظیفه ماست که فرهنگ عاشورا و پیام کربلا را خوب بشناسیم و سرمشق زندگی خود قرار دهیم و با تفکر در ماهیت قیامی که بقای دین مبین اسلام را تضمین کرده و کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق، علیه باطل است، ظلم ستیزی و حمایت ازدین و پایبندی به آداب و اصول اخلاقی را ترویج دهیم.

اینجانب فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را که یادآور شعار بلند هیهات من الذله و سردادن ندای آزادی از سوی حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان است، به عموم ملت ایران و همه آزادگان و شیفتگان حق و فضیلت و عدالت در سرتاسر جهان تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم با الطاف ویژه الهی در زمره یاران صدیق حضرت ولی عصر(عج) و پیروان راستین مکتب سالار شهیدان باشیم.

ایمان سهیلی

رئیس شورای اسلامی استان گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان