شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان |به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان گیلان، مهندس فردوس امیری رئیس شوای اسلامی استان گیلان به مناسبت ۱۲بهمن سالروز بازگشت حضرت امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

                                                                                            بسم‌الله الرحمن الرحیم
خدای تعالی را سپاس که به برکت نفس قدسی حضرت امام (ره) و ایثار و فداکاری شهیدان والامقام، عصاره تاریخ بر صحیفه سرخ بهمن چکید و بهمن خونین را همچون رودی خروشان از ایثار در ایران عزیز روان و واژه‌های جهاد و شهادت را از اوج اندیشه به ژرفای دل جاری ساخت. نخوت دی در قدوم امیر بهاران بهمن به آخر رسید و عطر شهادت در کوچه‌های مصفای شهر پیچید و خبر بزرگ و مسرت‌بخش پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به همه‌جا و همه‌کس فریاد کرد. این ایام فرصتی است مغتنم تا در پرده آن یاد و خاطره شهدای انقلاب، سال‌های دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی بداریم و بار دیگر عهد و پیمان خویش را در مسیر دستیابی به آرمان‌های امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب تجدید نماییم.
اینجانب در آستانه چهلمین و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی و فرارسیدن 12 بهمن سالروز ورود تاریخی بنیان‌گذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، و طول عمر باعزت برای مقام عظمای ولایت، ایام مبارک و فرخنده دهه فجر را به مردم ایران اسلامی به‌ویژه جامعه بزرگ شاهد و ایثارگر و مردم دلاور و همیشه درصحنه تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را برای این ملت شریف و غیور خواستارم.

                                                                                      فردوس امیری
                                              رئیس شورای اسلامی استان گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان