شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان |به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان گیلان،مهندس فردوس امیری رئیس شورای اسلامی استان گیلان طی  پیامی۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.


متن این‌ پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

جاء الحق و زحق الباطل ان الباطل کان زهوقا

ایام الله دهه فجر یاد آور رشادت ها و جانفشانی های مردم ظلم ستیز و حق طلب ایران اسلامی در سایه رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(قدس سره ) و پیروزی شکوهمندی است که خداوند سبحان بر ملت مسلمان ایران منت گذاشت و آن را در میان ما به ودیعه نهادهاست.

بیست و دوم بهمن برای ملت ایران یاد آور نعمتی الهی، بی نظیر و تاریخی است که تحقق وعده الهی برای همه ی بندگان مومن و متعهدو استوار خویش می باشد و اکنون پس از گذشت چهل و چهار  سال از آن حادثه الهی، مردم مؤمن و غیور ایران با هوشیاری تمام دربرابر همه فتنه ها ایستاده اند و همچون گذشته با تبعیت از رهبر فرزانه خود از اسلام و انقلاب دفاع می کنند و با فتح قله های افتخار وعزت، استوار و پرخروش به راه خود ادامه می دهند.

پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است، انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوهمند حماسه‌ای است که در۲۲ بهمن، روز پیروزی حق بر باطل و روز رهایی ملت بزرگ ایران، اسلام تولدی دوباره یافت و اندیشه معنوی و پاکی که از طریق انقلاب در قلب تاریخ رسوخ کرد.

این جانب فرا رسیدن ۲۲بهمن  که یکی از شور انگیزترین، زیباترین و اصولی ترین تحولاتِ حماسه آفرین بر مبنای «ایمان» و بر محور«امامت»  در تاریخ بوده است را خدمت مردم شریف ایران تبریک  و تهنیت عرض مینمایم.

فردوس امیری

رئیس شورای اسلامی لستات گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان