شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان |به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان گیلان،مهندس فردوس امیری رئیس شورای اسلامی استان گیلان در پیامی ۲۷ رجب مبعث حضرت رسول اکرم (ص)را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بعث طلیعه بخش  آغاز نبوت گرامی ترین و بهترین خلقت از سوی خداوند  برای هدایت بشر است تا انسان را برهاند از هر آنچه که غیرخداست .

رحمت للعالمین ، پیامبر نور و بشارت آمد تا چراغ هدایتی باشد برای نیل بشریت به سعادت و نهایت کمال و لبیکی به تمنای عاشقان‌جوینده قرب الهی .

 مبعث سرآغاز تجلی انوار اسلام و نابودی بت پرستی به عنوان مظهر و نماد شرک است، پیروان راستین  آن حضرت شایسته است دراین روز ها که دشمنان اسلام با ترفند های مختلف اساس دین را مورد هجمه قرار داده اند با وحدت در جهت صیانت و حفظ ارزش هابیش از پیش کوشا بوده و به عنوان یک مسلمان به وظیفه اسلامی خود عمل نمایند .

این عید را برای مسلمین بزرگترین اعیاد نامیده اند چرا که شاهد هستیم تمام مولفه های لازمه زندگی بشر یعنی علم و معرفت، حکمت ورحمت، عدل و برابری و مکارم  اخلاق که ضامن سعادت و نیکبختی زندگی بشریت هستند در بعثت رسول اکرم (ص) آورده شده است .

اکنون بر ماست تا در موسم فرا رسیدن این واقعه مبارک در ادامه راه رسالت پیامبر اعظم(ص) که ترویج اسلام و گستراندن عدالت بودلبیک گویان خوبی باشیم .

اینجانب عید مبعث ،سالروز برگزیده شدن خوبترین خلقت خدا ، رسول نور و عشق حضرت محمد مصطفی (ص) را  بر تمام مسلمانان جهان تبریک عرض  می نمایم.

فردوس‌امیری

رئیس شورای اسلامی استان گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان