شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان |به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان گیلان ،مهندس فردوس امیری رئیس شورای اسلامی استان گیلان با صدور پیامی پنجم اسفندماه، زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی (روز مهندس) راتبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم اسفندماه، زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی در تقویم ایران اسلامی « روز ملی مهندسی » نامگذاری شده است که خود نشانگر نقش و جایگاه ارزشمند و موثر تلاش گران این عرصه خطیر در بخش های مختلف عمران، توسعه و آبادانی‌کشور است.

روز مهندس روز تجلیل از علم، استعداد، خرد، توانمندی و همت مثال زدنی مردان و زنان صاحب علم ایرانی، روز تجلیل از ابداع،هنرمندی علمی، خلاقیت، ابتکار و نوآوری در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامی داشت پیشگامان و تمهید کنندگان بستر فنی و علمی‌توسعه و سازندگی در کشور است.

 در این مجال؛ فرصت را مغتنم شمرده، ضمن قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه مهندسی کشور، این روز پرافتخار را به همه مهندسان‌متعهد گیلانی به ویژه خانواده بزرگ نظام مهندسی استان تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند قادر متعال، توفیقات روزافزون این قشرپرتوان، اندیشمند و موثر بر روند آبادانی کشور را خواستارم.

فردوس امیری

رئیس شورای اسلامی استان گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان