شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان |به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان گیلان،مهندس فردوس امیری رئیس شورای اسلامی استان گیلان در پیامی  نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم

و امرهم شــوری بینهم

شکل گیری نهاد شورا  در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان نماد مردم سالاری دینی و الگویی مناسب برای واگذاری امور به مردم است که  به برکت آن نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه شان بیش از پیش پررنگ تر شده است.

خوشبختانه امروز شوراهای اسلامی شهر و روستا به واسطه انتخاب از سوی مردم، به مجموعه‌ای تاثیرگذار تبدیل شده است که در مسیرپیشبرد امور و توسعه روستاها و شهرهای ایران اسلامی و خدمت به مردم نقشی محوری ایفا می کند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ شورائی استان گیلان فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه که روز " شوراها " نامگذاری شده است را به تمامی اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان تبریک گفته و از تمامی تلاش ها و همکاری های بی شائبه این عزیزان در مسیر تحقق اهداف عالی انقلاب، کمال سپاسگزاری را دارم.

امید که شوراهای اسلامی شهر و روستا بیش از هر زمان دیگر، با اقدامات سازنده و اثرگذار در جهت تقویت زیرساخت های فرهنگی ،اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در استان ، زمینه دستیابی به افق متعالی مدنظر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند.

فردوس امیری

رئیس شورای اسلامی استان گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان