شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان |به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان گیلان،مهندس فردوس امیری رئیس شورای اسلامی استان‌گیلان درپیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و آغاز هفته دولت را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم تا هشتم شهریور ماه  یادآور یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است که الگوهای جاودانه خدمت صادقانه به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشند.

دوم تا هشتم شهریورماه مصادف با «هفته دولت» فرصت مغتنمی است تا بدانیم در جایگاه خدمتگزاران نظام و انقلاب، عهده دار چه امانت گران بهایی هستیم. این هفته یادآور تلاش ها و مجاهدت دولتمردان نظام اسلامی در به ثمر رساندن نهال نوپای انقلاب و تجلی خدمت مسئولین به مردم است.

بدیهی است که هرچه زمینه مشارکت عمومی مردم و حرکت های آگاهانه جمعی برای دستیابی به آگاهی و تحول آفرینی اجتماعی تسهیل شود، گامی مهم و اساسی در جهت ارتقاء سرمایه اجتماعی و افزایش سطح اعتماد عمومی و در نهایت کاهش هزینه های حکومت داری و اداره دولت برداشته خواهد شد.

امروز و به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسئولان، مدیران و کارکنان دستگاه های مختلف اداری و اجرایی در هر لباسی که باشند، نماینده و خدمتگزار مردم هستند و راه دشواری در پیش دارند تا با رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، در جهت رضا و خوشنودی مردم و خداوند متعال تلاش کنند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام “رجایی” و “باهنر” ، آغاز هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد استان گیلان تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون خدمت صادقانه در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای دولت مردمی از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

فردوس امیری

رئیس شورای اسلامی استان گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان