شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان |به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان‌گیلان،مهندس فرید اسماعیل زاده رئیس شورای اسلامی استان گیلان در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
نام بسیج همواره یادآور مکتب عشق، ایثار و خدمت بی منت برای مردم از جنس مردم است، نیرویی که در طی چهار دهه از انقلاب اسلامی هیچگاه دچار انحراف و بی راهگی نگردید و همواره در خط امام و رهبری به عنوان بازویی قدرتمند برای حفظ اقتدار ایران اسلامی با صلابت ایستادگی کرد.
لشکر مخلص خدا در دوران دفاع مقدس از همه اقشار مردم، همه و همه به میدان آمدند و تمام قد از کشور عزیز خود دفاع کردند و تفکر بسیج، در ایران اسلامی ریشه زد و در همه عرصه‌ها همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است.

به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی):
بسیج عبارت است از مجموعه ای که در ان پاک ترین انسانها، فداکارترین و اماده به کار ترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی رساندن این کشور جمع شده اند و در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد یک ملت هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و 5 آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به رهبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سر افراز، غیور و مخلص ایران اسلامی و استان گیلان تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نمایم.

فرید اسماعیل زاده

رئیس شورای اسلامی استان گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان