شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان |به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان گیلان،مهندس فرید اسماعیل زاده رئیس شورای اسلامی استان گیلان در پیامی فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا"
از مؤمنان مردانی هستند که به پیمانی که باخدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راه‌هستند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده‌اند. احزاب آیه ۲۳

۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سال ۹۸ روز جهانی مقاومت نام گرفت تا همگان بدانند راه و منش این سردار بزرگ در خون میلیون‌ها آزادی‌خواه جهان جاری است و مجاهدت در جبهه های مبارزه با استکبار همچنان تا پیوستن به قیام مهدی موعود(عج) ادامه خواهد داشت.

شهادت این بزرگ مرد تاریخ و تجلی آیات الهی منجر به تبلور مکتبی شد که ریشه اش در اسلام، عاشورا، اهل بیت(ع) و دفاع مقدس است و اگر امروز ملت عزیز ایران اسلامی نسبت به ارزش ها و آرمان های نظام جمهوری اسلامی و دفاع مقدس سست نشده و در برابر متجاوز و معاند با تمام توان، مقتدرانه می ایستد به برکت وجود گوهر عظیم ولایت و مکتب این شهید بزرگوار است.

هر چند شهادت این سردار بزرگ غمی بزرگ بر دلها و جانهای عاشقان ولایت انداخت اما دشمنان بدانند که این راه توسط سربازان و سرداران ولایت تا کوتاه کردن کامل دست استعمار و سرنگونی پرچم کفر در منطقه ادامه خواهد داشت.

یاد ایشان و تمامی شهدایی که پرچم کاروان انسانیت را شکوهمندانه به دوش می کشند و تاریخ بشریت را آبرو می بخشند تا ابد جاویدان خواهد بود.

ینجانب مراتب تبریک و تسلیت مجدد خود' به مناسبت سالگرد شهادت آن مجاهد نستوه را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج), رهبر معظم انقلاب ،ملت شریف ایران و خانواده معظم آن شهید والا مقام تقدیم می نمایم

فرید اسماعیل زاده

رئیس شورای اسلامی استان گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان