شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان |

دکتر فرید اسماعیل زاده، رییس شورای اسلامی استان گیلان نیز در این مراسم از فعالیت ۷ هزار عضو شورا در مناطق مختلف شهری و روستایی استان خبر داد و افزود: مهمترین ماموریت شورا‌ها تلاش برای رفع نقصان‌ها و پاسخ منطقی به مطالبات مردم است که در بستر تعامل وهم افزایی با مجموع دست اندرکاران اجرایی میسر خواهد شد.

استاندار گیلان در این مراسم با اشاره به نقش شورا‌ها در بهبود روند اداره‌ی امور در مناطق مختلف شهری و روستایی و نقش هم اندیشی و مشورت در تصمیم گیری‌های اثرگذار مبتنی بر ارایه‌ی خدمات بهینه به مردم گفت: ۵۶ شهر و ۲ هزار و ۲۰ روستای بالای بیست خانوار گیلان از خدمات شورا‌های اسلامی بهره مندند.
دکتر اسدالله عباسی خدمت صادقانه به عموم ملت مقاوم و ارزش مدار را از رسالت‌های اصلی مجموع کارگزاران نظام اسلامی بویژه مدیران اجرایی و اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا دانست و افزود: این مهم در بستر درک بهینه از شرایط، هم افزایی و همدلی محقق می‌شود.


مهدی جعفری مدیرکل دفترامور روستایی استانداری گیلان و کیا عاشوری فرماندار رشت نیز هر یک در سخنانی با گرامیداشت روز ملی شورا‌ها بر لزوم هم افزایی هرچه بیشتر شورا‌ها با نظام اجرایی استان در راستای تسریع در روند خدمتگذاری تاکید کردند و افزودند: توسعه‌ی شهری و روستایی مرهون برنامه ریزی همراه با تعامل سازنده در روند تصمیم سازی است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان