شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان |دکتر فرید اسماعیل زاده رئیس شورای اسلامی استان گیلان در پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را‌تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن ارحیم

در روزگاری که توسعه و پیشرفت همه‌جانبه جوامع بیش از همیشه با اطلاع‌رسانی و تعاملات انسانی گره خورده است، دانش ارتباطات و روابط‌عمومی بعنوان هنر هشتم همانند قلب تپنده سازمان‌ها عمل می‌کند و بسترهای لازم برای تسهیل فرایند اطلاع‌رسانی به جامعه هدف را فراهم می ­نماید. روابط ­عمومی، به مثابه آینه تمام­ نمای انتظارت و مطالبات برحق مردم، از سازمان‌ها و نهادهایی است که برای خدمت به آن‌ها، تکوین و سازمان یافته ­اند.

۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط ­عمومی بهانه‌ای است تا باردیگر یادآور شویم، نمادهای توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم ­داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که ماموریت انجام آن بر عهده روابط­ عمومی است.  این روز در حقیقت فرصت ارزشمندی است برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های صادقانه سخت کوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران، همکاران و فعالان زحمتکش و سخت کوش ، روابط عمومی های استان گیلان تبریک و تهنیت عرض می نمایم، امید است در سایه پرمهر خداوند متعال، شاهد رشد و بالندگی روزافزون میهن عزیزمان، ایران اسلامی باشیم.

فرید اسماعیل زاده

رئیس شورای اسلامی استان گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان