شورای اسلامی استان گیلان

تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی به دلیل مصرف بالای انرژی های حامل، آماده باش ادارات آستارا در روز سفر رئیس جمهور به گیلان، کارگزاران نظام اسلامی بزرگ ترین امانت داران هستند و تکمیل مجتمع فرهنگی هنری ...

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سرپرست فرمانداری شهرستان آستارا ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: هرکس در هر پست مدیریتی قرار گرفته باید با حضور در مناسبت های ملی و مذهبی نسبت به تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی تلاش کند. 

عنایت رضایی پور خواستار مراجعه کمتر اربابان رجوع به محل فرمانداری شد و تصریح کرد: ارباب رجوع و نیروهای تحت پوشش دستگاه های اجرایی بهتر است مشکلات خود را از طریق ادارات پی گیری کرده و از مراجعه به فرمانداری خودداری کنند. 

سرپرست فرمانداری شهرستان آستارا با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی در مصرف انرژی های حامل ازجمله گاز، برق و آب صرفه جویی کنند، افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی و کارخانه ها به دلیل مصرف بیش از انرژی های حامل در ساعات غیراداری در آستانه تعطیلی هستند. 

کارگزاران نظام اسلامی بزرگ ترین امانت داران هستند
امام جمعه موقت آستارا نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: در قالب سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور و هیأت دولت به استان گیلان مسائل و مشکلات مهم این شهرستان احصاء و در راستای مرتفع کردن آن اقدام شود. 

حجت الاسلام ناصر صالحی با بیان اینکه بزرگ ترین امانت داران کارگزاران نظام اسلامی هستند و مردم با کار ما مسئولان به نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی خوش بین یا بدبین می شوند، گفت: افرادی سعادت مند هستند که به امانتی که به آن ها سپرده شده است وفادار باشند. 

آماده باش ادارات آستارا در روز سفر رئیس جمهور به گیلان 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان گیلان به ترتیب اولویت وزرای اقتصاد، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی برای حضور در شهرستان آستارا به استانداری پیشنهاد شده اند. 

سید سعید میرقربانی خواستار آمادگی تمام مدیران دستگاه های اجرایی در روز سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان گیلان شد و تصریح کرد: شرکت های آب، برق و گاز، شهرداری ها و پلیس راهور نسبت به کنترل انرژی های حامل، فضاسازی محیطی و روان سازی ترافیک اقدام کنند. 

تکمیل مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل فرمانداری اعتبار موردنیاز برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری ارشاد را ۱۵ میلیارد تومان دانست و اظهار کرد: امسال دو میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی تصویب شده که یک میلیارد آن تخصیص پیدا کرده است. 

شاپور تشرینی با بیان اینکه با تکمیل سیستم گرمایشی و سرمایشی فاز نخست مجتمع فرهنگی هنری اشاد بسیاری از مشکلات هنرمندان شهرستان آستارا مرتفع می شود، گفت: گنجایش فاز نخست مجتمع فوق ۷۰۰ نفر است که پس از بهره برداری کامل آن می توان برنامه های آستارا و غرب گیلان را پوشش داد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان