شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان | در این جلسه ایمان سهیلی رئیس شورای اسلامی استان گیلان ضمن تبریک میلاد امام علی(ع) و روز پدر،همچنین دهه مبارک فجر در خصوص اهمیت و جایگاه شوراها مطالبی را اشاره نمود و شوراهای استان را عصاره و چکیده شورا ها دانست.

ایمان سهیلی همچنین به وظایف هشت گانه شورای اسلامی تاکید و مسیر حرکت شوراها را قانون مداری و ولایت پذیری عنوان کرد.
رئیس شورای اسلامی استان گیلان افزود؛بنده بعنوان رئیس شورای اسلامی استان گیلان ابتدا سعی در هدفمند سازی اقدامات شورای استان نمودم و معتقدم هر اقدام شورای استان باید تاثیر گذار باشد و تماما برای شورا ها مفید لحاظ شود.همچنین موضوع آموزش نیز برای شورا ها از برنامه های اصلی شوای استان میباشد .
ایمان سهیلی در بخشی دیگر از صحبت های خود با انتقاد از رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان دکتر چگینی به دلیل عدم حضور در جمع اعضای شورای استان را مطرح نمود و افزود جای گله برای همه همکاران نیز وجود دارد.
رئیس شورای اسلامی استان گیلان از راه اندازی سایت رسمی شورای اسلامی استان گیلان از امروز برای اولین بار به همت شورای استان خبر داد و افزود سایت و فضای اینترنتی مخصوص شورای استان امروز رونمایی و شروع به فعالیت نمود.
این جلسه با حضور دکتر کاظمی مدیرکل امور شهری استانداری گیلان برگزار گردید که ایشان در بخشی از صحبت های خود در خصوص برنامه ریزی مناسب و هدفمند برای شورای استان تاکید کردند و پیگیری در راستای حقوق شوراهای شهر را از موضوعات مهم برشمردند.همچنین مدیرکل امورشهری استانداری گیلان خود را برای این موضوع مهم در کنار شورای استان دانست.
همچنین در بخشی دیگر از این جلسه خانم دکترصلاحی معاون مدیرکل امور روستایی به همراه اقای خوشحال کارشناس استانداری گیلان نکته نظرات خود را بیان نمودند.
در پایان هرکدام از اعضای محترم شورای استان نکته نظرات خود را مطرح و موضوعات و مسائل کاربردی و تاثیرگذار را جهت رفع مشکلات مردم بیان نمودند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان