شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان |به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان گیلان،  مهندس ایمان سهیلی  رئیس شورای اسلامی استان گیلان در پیامی فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت باسعادت حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه) را تبریک گفت.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
نیمه شعبان خجسته زاد روز دوازدهمین ستاره پنهان آل محمد (ص) و نجات دهنده عالم بشریت است.
امام همامی که برقرار کننده عدل و داد در جهان بشری خواهد بود و تمامی مظلومان و ستمدیدگان و مسلمانان و دینداران جهان در انتظار ظهورش هستند و برای آمدنش دعا می کنند.
امید آمدن منجی، زیباترین انتظارهاست و درک صحیح این انتظار زمینه ‌ساز تعالی خودسازی و تکامل در مسیر تقوای الهی خواهد بود.بر ماست به عنوان رهروان آن امام همام و آن طریقت روشنگر، در اعمال و نیات خود سیره و سلوک ائمه معصوم (ع) را سرلوحه قرار دهیم و در دستگیری از مستمندان و یاری نیازمندان که در واقع فلسفه انتظار را شکل داده است، با نیت قرب الهی لحظه ای تردید به خود راه ندهیم.
اینجانب، ضمن تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج)، این یگانه منجی عالم بشریت ، از خداوند تبارک و تعالی برای همه منتظران واقعی آن حضرت، سلامتی و موفقیت روزافزون مسئلت دارم و امیدوارم از پیروان راستین و درست ‌کردار آن حضرت باشیم.

ایمان سهیلی

رئیس شورای اسلامی استان گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان