شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان |چهارمین جلسه شورای اسلامی استان گیلان  صبح روز چهارشنبه 6 اردیبهشت برگزار شد.

در این جلسه ایمان سهیلی رئیس شورای اسلامی استان گیلان ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ، از همه اعضای شورای استان برای حضور در جلسه تشکر و قدر دانی نمودند .
ایشان به بیان نکته نظرات و مسائل از طرف اعضای شورای اسلامی استان گیلان اشاره کرد و خواستار برنامه ریزی برای برگزاری جلسه با مدیران کل استان جهت پیگیری دغدغه های استان شد تا انشا الله جلسات شورای استان با پیگیری موضوعات و مشکلات شوراهای شهرستان و پایه در هر جلسه انجام گیرد.
رئیس شورای اسلامی استان گیلان افزود؛ در هر حوزه انتخابی باید یک بازدید میدانی داشته باشیم و با توجه به نزدیکی 9اردیبهشت روز بزگداشت شوراها جلسه ای با شورائیان انجام گیرد.
در ادامه هر یک از اعضای شورای استان به بیان مسال مهم شهرستان انتخابیه پرداختند و خواستار بیان چند موضوع به طور جدی در شورایعالی استان ها شدند تا در شوراعالی تصویب شود ودر مجلس شورای اسلامی مطرح گردد که یکی بازنگری طرح حدبستررودخانه ها تعیین وتکلیف وضعیت سواحل دریا خزرواگذاری اراضی ملی محدوده طرح هادی روستاها واجرایی شده طرح کاداستر می باشد.
اَهم موارد و مطالبات رییس و اعضای شورای اسلامی استان گیلان به شرح ذیل می باشد:
معضل پسماند در کل استان به خصوص پیگیری موضوع سراوان واگذاری اراضی ملی طرح هادی روستاها بررسی وضعیت واریزی ارزش افزوده روستاهای فاقددهیاری جهت نظارت دعوت ازاعضای محترم شورای عالی استانها
دغدغه مشکلات و اعتبارات شوراهای شهرستان های کل استان گیلان
صدور کارت شناسایی برای شوراها

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان