شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان |

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان گیلان،مهندس ایمان سهیلی رئیس شورای اسلامی استان گیلان در پیامی ۹ اردیبهشت روز جهانی قدس  را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
روز جهانی قدس، میعاد مقدس، تجلی گاه اراده استوار و تزلزل ناپذیر امت های مسلمان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار است و بدین گونه همبستگی، اتحاد و همدلی مسلمانان عدالت جوی جهان در این روز، رویاهای صهیونیسم و استکبار جهانی را آشفته ساخته و اهداف بحق مسلمانان در آزادی قدس را به سرانجام می رساند.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با تدبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی تبدیل به فرصت اندیشمندانه ای شد برای همدلی مستحکم تر مسلمانان در دنیا تا از هر گوشه این کره خاکی، پیام آزادگی طنین افکن شود. روزی که استکبار در هم می شکند و آوای مظلوم کودک فلسطینی، دنیا را پر می کند تا اسرائیل غاصب بداند که گستره اسلام است که در برابرش ایستاده و مظلومیت فلسطین و کودکان و مردمانش، حامیانی به وسعت پهنه جهان دارد.
اینجانب ضمن اعلام انزجار از رژیم منفور صهیونیستی و همه مستکبران جهان، این روز را به تمامی آزادی خواهان جهان و به ویژه آزادگان امت اسلام تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ایمان سهیلی

رئیس شورای اسلامی اسلامی استان گیلا

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان