شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان |به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان گیلان، مهندس ایمان سهیلی  رئیس  شورای اسلامی استان گیلان در پیامی ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را  تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی عملکرد معینی از مدیریت است که به ایجاد و حفظ ارتباط متقابل و همچنین تفاهم، پذیرش و مقبولیت و همکاری متقابل بین سازمان ها و افرادی است که با آن سر و کار دارند، کمک می کنددر دنیای امروز، روابط عمومی ها از ارکان مهم وتاثیرگذار اطلاع رسانی و حلقه پیوند مردم و مسئولین هستند که در جهان گسترده ارتباطی امروز میتوانند با تولید محتوای درست، صداقت ، تلاش برای ایجاد رضایت و اعتماد مخاطبین در جهت دهی به برنامه ریزی های سازمان تاثیر مهمی داشته باشند. انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبین، جایگاه این حرفه را در جامعه ما تثبیت می نماید و نامگذاری این روز به عنوان روز ملّی ارتباطات و روابط عموم یدر تقویم کشورمان، بیانگر ارزش و جایگاه والای روابط عمومی میباشد.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران، همکاران و فعالان زحمتکش و سخت کوش ، روابط عمومی های استان گیلان تبریک وتهنیت عرض می نمایم، امید است در سایه پرمهر خداوند متعال، شاهد رشد و بالندگی روزافزون میهن عزیزمان، ایران اسلامی باشیم.

ایمان سهیلی

رئیس شورای اسلامی استان گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان