شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان |به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان گیلان،مهندس ایمان سهیلی رئیس شورای اسلامی استان گیلان در پیامی ۲۸ اردیبهشت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

۲۸اردیبهشت‌ماه روز جهانی موزه و آغاز هفته میراث‌فرهنگی بهانه‌ای است برای پاسداشت علم، اندیشه، هنر و تمدن پیشینیان این سرزمین و میراث گرانبهایی که از قلب تاریخ به جای مانده و بیانگر هویت، عظمت و شکوه کشور است. 

 یکی از سرمایه های ملی، میراث فرهنگی است که حفظ و نگهداری از آن وظیفه همگانی است.

این موضوع اهمیت آموزش همه افراد جامعه از کوچک تا بزرگ را برای حفظ آن از طریق رسانه های گروهی و بالا بردن فرهنگ نگهداری از آثار باستانی دوچندان می کند.

باید به دیگران بیاموزیم که آثار میراث فرهنگی تا حد زیادی می تواند فرهنگ کهن هر جامعه را به دنیا معرفی کرده و در راستای جلب جهانگردان و بالابردن درآمد ملی مؤثر باشد.

اینجانب فرا رسیدن ۲۸ اردیبهشت، روز جهانی موزه و میراث فرهنگی را به تمامی همکاران پر تلاش این حوزه در سطح کشور و استان گیلان و همچنین فعالان این عرصه تبریک عرض می نمایم.

امید است در نمایش هر چه بهتر پدیده های طبیعی، دست سازهای بشری، تاریخ گذشته و آثار باستانی این مرز و بوم، به مردم و به ویژه آینده سازان مملکت، بیش از پیش موفق و مؤید باشند.

ایمان سهیلی 

رئیس شورای اسلامی استان گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان