شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان |به گزارش‌ روابط  عمومی شورای اسلامی استان گیلان،مهندس ایمان سهیلی رئیس شورای اسلامی استان گیلان در پیامی سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

متن این‌پیام به شرح ذیل است:

سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس نمادی زیبا، غرورانگیز و به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزیملت ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است.

سوم خرداد تجلی‌گر الطاف خداوندی بر این مردم بود و چنانکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

آزادی خرمشهر نتیجه وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح کشور، ارتش، سپاه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم نیروهای بسیج بود، که باعث شد تمامی معادلات، باورها و ذهنیت‌هائی را که در مورد توانایی و قابلیت‌های نظام جمهوری اسلامی وجود داشت تغییر داده ونصرت‌الهی را نصیب این ملت کند.

رزمندگان اسلام با حماسه‌آفرینی خود به جهانیان نشان دادند که فتح خرمشهر فتح خاک نبود، بلکه فتح ارزشهای ناب اسلامی واعتقادی بود.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت سالروز این نصر بزرگ الهی به فاتحان خرمشهر، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران وجانبازان 8 سال دفاع مقدس استان، توفیقات همگان را در مسیر معرفی و پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ عزت جمهوری اسلامیایران در سایه رهبریهای داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

ایمان سهیلی

رئیس شورای اسلامی استان گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان