شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان |به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان گیلان،مهندس ایمان سهیلی رئیس شورای اسلامی استان گیلان در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی امام‌ خمینی(ره) و قیام‌ تاریخی ۱۵ خرداد راتسلیت گفت.

متن این پیام‌به شرح دیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور عروج ملکوتیبزرگ مردی از تبار صالحان است که با تکیه بر سلاح ایمان بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازهبخشید .

امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است ، بزرگ مردی که با سلوک علمـی و عملی و وباپیروی از دستورات اسلام ناب محمدی ،فصل نوینی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم آغاز نمود.

یوم‌الله ۱۵ خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و به ثمرنشستن خواست ملت بزرگ ایراناست ، این قیام نقطه‌ی عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ی بیداد در کشور ایران اسلامی است .

در سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در حالی به سوگ آن سفر کرده می نشینیم که بهواسطه لطف بیکران الهی ، انقلاب اسلامی ایران با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری مقتدر و مستحکم در مسیر آرمان های امام (ره) در حرکت است

اینجانب سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت گلگون کفنان فاجعه قیام خونین ۱۵خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران، بخصوص مردم متدیّن و انقلابی استان ، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

ایمان سهیلی

رئیس شورای اسلامی استان گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان