شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان |به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان گیلان،مهندس ایمان سهیلی رئیس شورای اسلامی استان گیلان در پیامی میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم


میلاد سراسر نور و با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برای دوست داران ولایت، مبین محبت ، ایثار و سخاوت به فرزندان نبوت و عصاره عشق به راه راستین اسلام ناب محمدی است.

و چه نعمتی بالاتر از این که سرزمین با صلابت ایران اسلامی افتخار میزبانی آن امام رئوف و غریب را دارد، و زیباتر آنکه مردمی که همواره دوستدار اهل بیت و حافظ ارزش ها و آرمان های اسلامی بوده و هستند، همواره همچون پروانه‌ ای عاشق گرد این شمع فروزان می چرخند و ارادت وافر خود را نسبت به این فرزند خورشید به منصه ظهور می گذارند.

این روزها و همزمان با میلاد فخر ایران اسلامی،سرزمین ولایت و به ویژه استان گیلان مملو از عطر محبت و کرامت اهل بیت(ع) و شوق پرواز در صحنه سرای بارگاه ثامن الحجج هستند و در روز میلاد فرزند زهرای اطهر ( س)سر از پا نمی شناسند.

اینجانب ضمن تبریک این ایام میمون ، مبارک و نورانی محضر همه عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت در جای جای این کره خاکی و همچنین مردم قدرشناس استان، از خداوند بزرگ و بلند مرتبه برای همگان توفیق کسب فیض و بهره مندی بیش از پیش ازدریای فضائل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسألت دارم.

ایمان سهیلی

رئیس شورای اسلامی استان گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان