شورای اسلامی استان گیلان

شورای اسلامی استان گیلان |به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان‌گیلان، مهندس ایمان سهیلی رئیس شورای اسلامی استان گیلان در پیامی  فرا رسیدن روز جهاد کشاورزی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جهاد سازندگی نهادی انقلابی است که در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) برای رسیدگی به مناطق محروم و دورافتاده ایران تاسیس و در جهت اصلاح نظام اداری با وزارت کشاورزی ادغام و وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شد که در فرمایش حضرت امام خمینی (ره)، زحمات بی وقفه جهاد، این سنگر سازان بی سنگر در دفاع مقدسمان از جمله مسائلی است که ترسیم آن در قالب الفاظ‌‌ نمی گنجد.

کشاورزی یکی از قطب‌های اصلی در پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور است چرا که علاوه بر استقلال و خودکفایی ملی؛ زمینه اشتغال وسیع، آبادانی و به دنبال آن صادرات را فراهم می‌کند و در این راستا، امنیت و استقلال غذایی برای هر کشوری اولویت اساسی است.

اینجانب هفته جهادکشاورزی را به مدیریت و مجموعه کارکنان جهادکشاورزی و همه تلاشگران این عرصه بویژه کشاورزان زحمت‌ کش استان گیلان تبریک عرض می نمایم، امید است با تأسی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای در جهت  خدمت رسانی به مردم، افزایش تولید تا مرحله خودکفایی محصولات کشاورزی و اجرایی شدن برنامه ها در این بخش، تلاش بیش از پیش داشته باشیم.

ایمان سهیلی

رئیس شورای اسلامی استان گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان